ספר טלפונים - אגפים ומחלקות

ניהול הרשאותניהול הרשאות

מחלקה

קשרי קהילה

חבר מועצה

לא

מיון מחלקה

16

תיאור

מטרות העל של מדור קשרי קהילה

  1. לבנות גשר דו סטרי בין מקבלי ההחלטות ונותני השירות בעירייה לתושבי העיר שמטרתו לשפר את החוסן האישי ואיכות חיי התושבים בטירת כרמל.
  2. להעניק יחס אישי ורגיש ובעיקר טיפול מקצועי תוך שילוב כלל המערכות בטיפול בפניות התושב.
  3. לפעול לשיפור איכות חייהם ואיכות תפקודם של אוכלוסיות מוחלשות בקהילה וזאת במטרה להביאם לתפקוד תקין ועצמאי מהר ככל שניתן.

יעדי מדור קהילה

  1. בניית שירותים עירוניים מותאמים לכל סוגי האוכלוסייה.
  2. לפתח קהילה יוזמת הצורכת שירותים עירוניים.
  3. הענקת כלים לטובת העצמה של אוכלוסיות מודרות.
  4. פיתוח מערכות שיתוף פעולה בין קהילות ובין נותני השירות בעירייה לתושבים.
  5. מיצוב פעילות המדור מול מקבלי ההחלטות ברשות.

בעלי תפקידים במדור קשרי קהילה

אלי אבוחצרה, עוזר מ"מ ראש העיר ורכז קשרי קהילה
טלפון - 04-9079670 פלאפון – 052-2826886
קבלת קהל: בתיאום טלפוני

פרוט השירות המונגש

עיריית טירת כרמל מפעילה משאבים רבים לקידום הנגשת המבנים, המתקנים והשירות, לרבות מידע המתכלל את סל השירותים השונים המסופקים ברשות לטובת הציבור הכוללים שירות המונגש לאנשים עם מוגבלויות וקהילתם, בכל תחומי החיים, בכבוד, בשוויוניות, שירותיות, עצמאות מרבית, ברווחה ובבטחה.

מטרת חלק זה באתר הנה לאפשר שוויון הזדמנויות לכל מקבלי השירותים לרבות אנשים עם מוגבלויות.
לכל שאלה או הצעת שיפור נשמח לקבל הערותיכם בכתובת מייל של רכז הנגישות: Guyg@tirat-carmel.muni.il  

הסדרי נגישות:

  • חניית נכים בסמוך למבנה ללא צורך בתשלום
  • חניות נכים ברחובות הסמוכים
  • אתר אינטרנט מונגש על פי תקן וברמת AA
  • שירותי נכים במבנה

כתובת

האלמוג 1, טירת כרמל

קבלת קהל

​בתיאום טלפוני

כתובת למפה

קבצים מצורפים

נוצר בתאריך 11/11/2019 14:28 על-ידי gadio
שונה לאחרונה ב- 13/12/2020 15:32 על-ידי Limor Maslansky

קשרי קהילה

קבלת קהל

​בתיאום טלפוני

מטרות העל של מדור קשרי קהילה

  1. לבנות גשר דו סטרי בין מקבלי ההחלטות ונותני השירות בעירייה לתושבי העיר שמטרתו לשפר את החוסן האישי ואיכות חיי התושבים בטירת כרמל.
  2. להעניק יחס אישי ורגיש ובעיקר טיפול מקצועי תוך שילוב כלל המערכות בטיפול בפניות התושב.
  3. לפעול לשיפור איכות חייהם ואיכות תפקודם של אוכלוסיות מוחלשות בקהילה וזאת במטרה להביאם לתפקוד תקין ועצמאי מהר ככל שניתן.

יעדי מדור קהילה

  1. בניית שירותים עירוניים מותאמים לכל סוגי האוכלוסייה.
  2. לפתח קהילה יוזמת הצורכת שירותים עירוניים.
  3. הענקת כלים לטובת העצמה של אוכלוסיות מודרות.
  4. פיתוח מערכות שיתוף פעולה בין קהילות ובין נותני השירות בעירייה לתושבים.
  5. מיצוב פעילות המדור מול מקבלי ההחלטות ברשות.

בעלי תפקידים במדור קשרי קהילה

אלי אבוחצרה, עוזר מ"מ ראש העיר ורכז קשרי קהילה
טלפון - 04-9079670 פלאפון – 052-2826886
קבלת קהל: בתיאום טלפוני

פרוט השירות המונגש

עיריית טירת כרמל מפעילה משאבים רבים לקידום הנגשת המבנים, המתקנים והשירות, לרבות מידע המתכלל את סל השירותים השונים המסופקים ברשות לטובת הציבור הכוללים שירות המונגש לאנשים עם מוגבלויות וקהילתם, בכל תחומי החיים, בכבוד, בשוויוניות, שירותיות, עצמאות מרבית, ברווחה ובבטחה.

מטרת חלק זה באתר הנה לאפשר שוויון הזדמנויות לכל מקבלי השירותים לרבות אנשים עם מוגבלויות.
לכל שאלה או הצעת שיפור נשמח לקבל הערותיכם בכתובת מייל של רכז הנגישות: Guyg@tirat-carmel.muni.il  

הסדרי נגישות:

  • חניית נכים בסמוך למבנה ללא צורך בתשלום
  • חניות נכים ברחובות הסמוכים
  • אתר אינטרנט מונגש על פי תקן וברמת AA
  • שירותי נכים במבנה

בעלי תפקידים

שםתפקידטלפוןפקסדואל
אלי אבוחצרהרכז קישרי קהילה ,עוזר מ"מ ראש העיר04-9079670eliabu@tirat-carmel.muni.il