ספר טלפונים - אגפים ומחלקות

ניהול הרשאותניהול הרשאות

מחלקה

מוקד עירוני ופניות הציבור

חבר מועצה

כן

מיון מחלקה

13

תיאור

המוקד העירוני ממוקם במבנה ממוגן ברחוב לוי אשכול 6,טירת-כרמל  ופועל 24 שעות ביממה , כולל שבתות וחגים.

תפקיד המוקד לקבל פניות מהציבור ולהעבירן למחלקות העירייה המתאימות לטיפול.
פניות התושבים למוקד כוללות : פניות לטיפול , בירורים , מידע והצעות לשיפור.
כל פנייה נרשמת במוקד ומועברת למחלקה הרלוונטית באמצעות :
1.תוכנה web אינטרנטית ייעודית, המעבירה את הפנייה ישירות למחשבים של המנהלים ואף לעובדי השטח  המקבלים את הפניות ישירות  לניידים שבהם הותקנה התוכנה.
שיפור טכנולוגי זה נמצא בשלבי הטמעה בכול מחלקות העירייה וכבר עתה ניתן להתרשם שזה הוביל להתייעלות בזמני הטיפול של המחלקות הרלוונטיות.
2.באמצעים  נוספים, טלפונים, מכשירי קשר, דואר אלקטרוני.
אופן ההעברה נקבע ע"פ דחיפות הפנייה.  בתום הטיפול , הפנייה חוזרת למוקד ותשובה נשלחת לפונה.  המוקד אף מבצע מעקב ובקרה לכלל הפניות.
המוקד קשור לכל מוסדות העירייה כולל מוסדות החינוך ונמצא בקשר עם גורמים שונים כגון : פקוד העורף, מד"א, מכבי אש, קופות חולים ומשטרה,  זאת כדי להסתייע בהם לתת מענה בעתות מצוקה, בעתות רגיעה ובמצבי חרום.

המחלקה מתחייבת:

  • לתת שירות אדיב ומסור לכל פונה.
  • להחזיר תשובה אישית לכל פונה.
  • להעלות את רמת איכות החיים והסביבה.
  • להגביר את רמת תחושת הביטחון האישי והציבורי ביישוב.
  • עומדים תמיד לשירותך.

המוקד ערוך להפעיל בזמן אמת ובאירועי חירום את כל בעלי התפקידים בעירייה, אם יש צורך בכך, על מנת שכל פנייה תטופל כראוי.

לפנייה למוקד - באמצעות טופס מקוון לחץ כאן >>




כתובת

לוי אשכול 6,טירת כרמל

קבלת קהל

טלפון:  04-7794700​

מקוצר: 106 (בקווי בזק והוט בטירת כרמל)


כתובת למפה

קבצים מצורפים

נוצר בתאריך 16/02/2020 10:25 על-ידי gadio
שונה לאחרונה ב- 16/02/2020 10:54 על-ידי gadio

מוקד עירוני ופניות הציבור

קבלת קהל

טלפון:  04-7794700​

מקוצר: 106 (בקווי בזק והוט בטירת כרמל)


המוקד העירוני ממוקם במבנה ממוגן ברחוב לוי אשכול 6,טירת-כרמל  ופועל 24 שעות ביממה , כולל שבתות וחגים.

תפקיד המוקד לקבל פניות מהציבור ולהעבירן למחלקות העירייה המתאימות לטיפול.
פניות התושבים למוקד כוללות : פניות לטיפול , בירורים , מידע והצעות לשיפור.
כל פנייה נרשמת במוקד ומועברת למחלקה הרלוונטית באמצעות :
1.תוכנה web אינטרנטית ייעודית, המעבירה את הפנייה ישירות למחשבים של המנהלים ואף לעובדי השטח  המקבלים את הפניות ישירות  לניידים שבהם הותקנה התוכנה.
שיפור טכנולוגי זה נמצא בשלבי הטמעה בכול מחלקות העירייה וכבר עתה ניתן להתרשם שזה הוביל להתייעלות בזמני הטיפול של המחלקות הרלוונטיות.
2.באמצעים  נוספים, טלפונים, מכשירי קשר, דואר אלקטרוני.
אופן ההעברה נקבע ע"פ דחיפות הפנייה.  בתום הטיפול , הפנייה חוזרת למוקד ותשובה נשלחת לפונה.  המוקד אף מבצע מעקב ובקרה לכלל הפניות.
המוקד קשור לכל מוסדות העירייה כולל מוסדות החינוך ונמצא בקשר עם גורמים שונים כגון : פקוד העורף, מד"א, מכבי אש, קופות חולים ומשטרה,  זאת כדי להסתייע בהם לתת מענה בעתות מצוקה, בעתות רגיעה ובמצבי חרום.

המחלקה מתחייבת:

  • לתת שירות אדיב ומסור לכל פונה.
  • להחזיר תשובה אישית לכל פונה.
  • להעלות את רמת איכות החיים והסביבה.
  • להגביר את רמת תחושת הביטחון האישי והציבורי ביישוב.
  • עומדים תמיד לשירותך.

המוקד ערוך להפעיל בזמן אמת ובאירועי חירום את כל בעלי התפקידים בעירייה, אם יש צורך בכך, על מנת שכל פנייה תטופל כראוי.

לפנייה למוקד - באמצעות טופס מקוון לחץ כאן >>




בעלי תפקידים

שםתפקידטלפוןפקסדואל
איזבל אטיאסמזכירה04-779470004-7794730isabel@tirat-carmel.muni.il
ליזי סיאגמנהלת המוקד העירוני ופניות הציבור04-7794700lizi@tirat-carmel.muni.il