הפעל נגישות לקוראי מסךנגישותדלג לתוכן מרכזי
 

 ספר טלפונים - אגפים ומחלקות

מחלקה שירותים חברתיים
חבר מועצה כן
מיון מחלקה 9
תיאור

מחלקה לשירותיים חברתיים בעיריית טירת כרמל, שותפה בעיצוב המדיניות החברתית בעיר ופועלת לקידום תהליכים חברתיים חיוביים ולצמצום של מצבי סיכון.

חזון השרות של המחלקה

המחלקה לשירותים חברתיים תפעל למתן שירותים המיועדים לקדם את רווחתם האישית של הפרטים בקהילה ואת רווחת הקהילה כולה.

ערכי השרות

  • עובדי המחלקה מחוייבים למתן השירותים תוך הקפדה על כבוד האדם, זכותו ליחס אנושי, הוגן ושוויוני.
  • עובדי המחלקה מחוייבים למתן שירות מקצועי, איכותי, וזמין למען הלקוחות.
  • עובדי המחלקה מחוייבים בשמירה על כללי הסודיות והאתיקה המקצועית המחוייבת עלפי חוק העובדים הסוציאלים מיומנות והערכת ביצוע עבודתם.

אוכלוסיית היעד

המחלקה רואה כאוכלוסיית היעד שלה את כל אוכלוסיית הישוב וכוללת ילדים, נוער, פרט ומשפחה, נכויות וקשישים, קהילה ועלייה.

במסגרת זו תנתן עדיפות:

  • לאוכלוסיות הנמצאות במצבי מצוקה, או במצבי סיכון פיזי ו/או נפשי.
  • אוכלוסיות הזקוקות ומעוניינות בשיפור איכות חייהן.

השירות

המחלקה מפתחת ומספקת מענים מקצועיים ברמה האישית, המשפחתית, הקבוצתית והקהילתית. המענים מכוונים לצרכים החומריים, הרגשיים והחברתיים של הלקוחות, בהתאם למדיניות משרד הרווחה והרשות המקומית ולערכי העבודה הסוציאלית.

דרכי הסיוע

  • סיוע טיפולי:
    במסגרת זו כלולים כל סוגי השירות הייעוצי, שיחתי המיועד לסייע ללקוחות: פרט, משפחה, או קבוצה, להתמודד ביתר הצלחה עם בעיות אישיות, או בין אישיות שהם מעוניינים בשינוי חיובי לגביהן.
  • סיוע חומרי:
    מתן סיוע כספי לרכישת מוצרים, או שרותים, ללקוחות העונים על קריטריונים של נזקקות וזכאות הנקבעים ע"י משרד הרווחה והשרותים החברתיים בהתאם למשאבים הכספיים העומדים לרשות המחלקה.

פיתוח והפעלת מסגרות טיפוליות, שיקומיות וחברתיות שהן חלק ממגוון השירותים שהיא מעמידה לרשות הלקוחות.


אתר חדש למחלקה לשירותים חברתים  - למעבר לאתר לחץ כאן




פרוט השירות המונגש

עיריית טירת כרמל מפעילה משאבים רבים לקידום הנגשת המבנים, המתקנים והשירות, לרבות מידע המתכלל את סל השירותים השונים המסופקים ברשות לטובת הציבור הכוללים שירות המונגש לאנשים עם מוגבלויות וקהילתם, בכל תחומי החיים, בכבוד, בשוויוניות, שירותיות, עצמאות מרבית, ברווחה ובבטחה.

מטרת חלק זה באתר הנה לאפשר שוויון הזדמנויות לכל מקבלי השירותים לרבות אנשים עם מוגבלויות.
לכל שאלה או הצעת שיפור נשמח לקבל הערותיכם בכתובת מייל של רכז הנגישות: Guyg@tirat-carmel.muni.il  

הסדרי נגישות:

  • חניית נכים בסמוך למבנה ללא צורך בתשלום
  • חניות נכים ברחובות הסמוכים
  • אתר אינטרנט מונגש על פי תקן וברמת AA
  • שירותי נכים במבנה
  • עזרי שמע בעמדת מודיעין/קבלת קהל נגישה לרבות שילוט
  • תוואי נגיש מהחנייה למבנה ובתוכו
כתובת וייצמן 71, טירת כרמל
קבלת קהל

ראשון-חמישי, שעות: 8:00-14:00
יום שני, שעות: 8:00-13:00, אח"צ: 16:00-18:00

לידיעה, במבנה השרד של המחלקה ניתן לקבל שירות מונגש לפי התקנות.

כתובת למפה
קבצים מצורפים

שירותים חברתיים

קבלת קהל

ראשון-חמישי, שעות: 8:00-14:00
יום שני, שעות: 8:00-13:00, אח"צ: 16:00-18:00

לידיעה, במבנה השרד של המחלקה ניתן לקבל שירות מונגש לפי התקנות.

מחלקה לשירותיים חברתיים בעיריית טירת כרמל, שותפה בעיצוב המדיניות החברתית בעיר ופועלת לקידום תהליכים חברתיים חיוביים ולצמצום של מצבי סיכון.

חזון השרות של המחלקה

המחלקה לשירותים חברתיים תפעל למתן שירותים המיועדים לקדם את רווחתם האישית של הפרטים בקהילה ואת רווחת הקהילה כולה.

ערכי השרות

  • עובדי המחלקה מחוייבים למתן השירותים תוך הקפדה על כבוד האדם, זכותו ליחס אנושי, הוגן ושוויוני.
  • עובדי המחלקה מחוייבים למתן שירות מקצועי, איכותי, וזמין למען הלקוחות.
  • עובדי המחלקה מחוייבים בשמירה על כללי הסודיות והאתיקה המקצועית המחוייבת עלפי חוק העובדים הסוציאלים מיומנות והערכת ביצוע עבודתם.

אוכלוסיית היעד

המחלקה רואה כאוכלוסיית היעד שלה את כל אוכלוסיית הישוב וכוללת ילדים, נוער, פרט ומשפחה, נכויות וקשישים, קהילה ועלייה.

במסגרת זו תנתן עדיפות:

  • לאוכלוסיות הנמצאות במצבי מצוקה, או במצבי סיכון פיזי ו/או נפשי.
  • אוכלוסיות הזקוקות ומעוניינות בשיפור איכות חייהן.

השירות

המחלקה מפתחת ומספקת מענים מקצועיים ברמה האישית, המשפחתית, הקבוצתית והקהילתית. המענים מכוונים לצרכים החומריים, הרגשיים והחברתיים של הלקוחות, בהתאם למדיניות משרד הרווחה והרשות המקומית ולערכי העבודה הסוציאלית.

דרכי הסיוע

  • סיוע טיפולי:
    במסגרת זו כלולים כל סוגי השירות הייעוצי, שיחתי המיועד לסייע ללקוחות: פרט, משפחה, או קבוצה, להתמודד ביתר הצלחה עם בעיות אישיות, או בין אישיות שהם מעוניינים בשינוי חיובי לגביהן.
  • סיוע חומרי:
    מתן סיוע כספי לרכישת מוצרים, או שרותים, ללקוחות העונים על קריטריונים של נזקקות וזכאות הנקבעים ע"י משרד הרווחה והשרותים החברתיים בהתאם למשאבים הכספיים העומדים לרשות המחלקה.

פיתוח והפעלת מסגרות טיפוליות, שיקומיות וחברתיות שהן חלק ממגוון השירותים שהיא מעמידה לרשות הלקוחות.


אתר חדש למחלקה לשירותים חברתים  - למעבר לאתר לחץ כאן




פרוט השירות המונגש

עיריית טירת כרמל מפעילה משאבים רבים לקידום הנגשת המבנים, המתקנים והשירות, לרבות מידע המתכלל את סל השירותים השונים המסופקים ברשות לטובת הציבור הכוללים שירות המונגש לאנשים עם מוגבלויות וקהילתם, בכל תחומי החיים, בכבוד, בשוויוניות, שירותיות, עצמאות מרבית, ברווחה ובבטחה.

מטרת חלק זה באתר הנה לאפשר שוויון הזדמנויות לכל מקבלי השירותים לרבות אנשים עם מוגבלויות.
לכל שאלה או הצעת שיפור נשמח לקבל הערותיכם בכתובת מייל של רכז הנגישות: Guyg@tirat-carmel.muni.il  

הסדרי נגישות:

  • חניית נכים בסמוך למבנה ללא צורך בתשלום
  • חניות נכים ברחובות הסמוכים
  • אתר אינטרנט מונגש על פי תקן וברמת AA
  • שירותי נכים במבנה
  • עזרי שמע בעמדת מודיעין/קבלת קהל נגישה לרבות שילוט
  • תוואי נגיש מהחנייה למבנה ובתוכו

בעלי תפקידים

שםתפקידטלפוןפקסדואל
איתנה שר-שלוםמנהלת המחלקה04-857323204-8573235trevaha@tirat-carmel.muni.il

שירותים בקליק

רוצה לשתף עם חבר?